czwartek, 5 maja 2011

Mazurek cytrynowy

Mazurki to klasyczne wielkanocne wypieki. Kojarzą się z bogatym zdobieniem, kajmakiem, czekoladą i delikatnym kruchym ciastem.

W tym roku postanowiłem jednak upiec mazurka niestandardowego! Cytrynowego!

Muszę powiedzieć, że tak dobrego kruchego spodu dawno nie jadłem. Jest idealny. Stanowi znakomitą bazę dla masy, nie dominuje nad nią, pozwalając cieszyć się jej mocno cytrusowym smakiem.

Zaś sama masa (przypominająca nieco tą z Lemon bars - lecz zdecydowanie mniej budyniowa) na pewno Wam posmakuje. Mocno cytrynowa, idealnie słodka, nieco kleista (ale nie za mocno). Bardzo dobra również na drugi dzień - nabiera nieco wilgoci i smakuje jeszcze lepiej.



Oryginalny przepis na cytrynowego mazurka dostępny jest tutaj.



1 komentarz:

  1. Hej, mam pytanie w jaki sposób ustawia się taką ikonkę do strony fanpage na facebooku. Po części mi się to udało ale nie mam nazwy ani tej ikonki z grafiką. Jakbyś mi mógł pomóc to byłbym wdzięczny :)

    OdpowiedzUsuń

Przyciski Listonic

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...